Maandag 25-4-2016 - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Monique Hanegraaff - WaarBenJij.nu Maandag 25-4-2016 - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Monique Hanegraaff - WaarBenJij.nu

Maandag 25-4-2016

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

27 April 2016 | Thailand, Ko Samui

Halverwege de ochtend weer op de scooter gestapt, we gaan nu richting het oosten, naar het strand Haad Than Sadet, een rit van 7 km. Als het goed is komen we onderweg watervallen tegen, waarvan 1 er makkelijk bereikbaar is. Onderweg zijn we gestopt om te ontbijten, ik zag yoghurt met fruit op de kaart staan en heb dat genomen. Stom, in een tent waar bijna geen klanten komen.
We reden over een hele nieuwe weg, sommige stukken waren nog niet klaar dus dan reed je door het stof. Bij de laatste waterval zijn we gestopt, de Thansadet waterfall, nou die was inderdaad redelijk goed bereikbaar, maar om dat nou een waterval te noemen? Het water kwam wel van boven, maar boven was niet zo hoog. John is wel wat verder gelopen dan ik, ik bleef op een rots wachten. Hierna naar het strand en wat gedronken bij de strandtent. En daar begon het: de yoghurt begon te werken, gelukkig hadden ze daar een toilet. Daarna ging het wel weer. Ik ben nog een eind gaan snorkelen, langs de rotsen, met camera deze keer, maar je kon niets zien, je kon net een meter kijken en verder niet. Ik dacht als ik een eind van de kust ga wordt het wel helderder en ga ik vissen zien, maar nee hoor. Maar ach, ik had lekker gezwommen. We lagen lekker in de schaduw van de bomen. En toen begon ik me steeds beroerder te voelen; ik zat te rillen van de kou. Op de scooter terug kon ik al bijna mijn ogen niet openhouden en eenmaal bij ons appartement ging John nog naar het zwembad en ik ben in bed onder het dekbed gekropen.
De eerste 3 uur waren niet plezierig omdat ik er steeds uit moest, hierna kon ik door blijven slapen.

  • 27 April 2016 - 15:15

    Martine:

    He bah!!!!! Ik had me er ook door laten verleiden... Extra cola'tjes tanken. Hoop dat het snel beter gaat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Na enkel de Spaanse en Franse stranden gezien te hebben tijdens onze vakanties, gaan we nu naar Thailand. Niet georganiseerd, maar zelf alles uitzoeken, met behulp van de Lonely Planet, dat dan weer wel. Ik hoop dat het ons zo goed gaat bevallen, dat we dit vaker gaan doen. We vliegen aan op Chang Mai, om na 3 weken via Bangkok terug te vliegen. In die drie weken kunnen we doen wat we willen: vinden we het ergens leuk, dan blijven we, is het minder leuk dan trekken we verder. Het plan is wel om in de laatste week een eiland te bezoeken en heel misschien een korte duikcursus te gaan doen. Ik hoop dat het lukt om onderweg op deze blog te schrijven en foto's te importeren. Nu is het 2015 en gaan we via Krabi een paar eilanden bezoeken. Dit jaar wat minder tempels bezoeken en wat meer stranden. We willen veel zwemmen, snorkelen en duiken.

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 11012

Voorgaande reizen:

17 April 2016 - 10 Mei 2016

Koh Samui 2016

05 Mei 2015 - 26 Mei 2015

Eilandhoppen in Thailand

03 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Onze eerst backpack vakantie

Landen bezocht: